Featured Video Play Icon
Lietuva Mūsų Gretos Svarbu žinoti

IX Naktigonė kitaip (video)

2014.11.17

Tema: Kas yra tikras tautininkas ?
Turinys ir nuorodos
Valanda Minutė Tema Dalis Nuorodos
0: 2 Tautininko pasaulėžiūra Pasaulio žmogus ar tautininkas? Galija
Bretonai
Provansas
Lužitėnai
Katalonija
Fryzai
20 Mūsų tauta ar geresnė už kitas ar tik kitokia?
26 Ar tautininkas butinai yra geras žmogus? Anatole France
28 Lietuvių tauta Lietuvių tautos formavimosi ypatybės
37 4 lietuvių tipai
43 Istorijos įtaka savimonei
53 Lietuvių tautos egregoras Lietuvos Statutai
1: 7 „Mūsų gretos“ ir jų prasmių laukas
12 Būti ir išlikti
17 Nei į rytus, nei į vakarus
22 Šeimininko teisė
23 Pirma lietuvis ar dar kažkas?
31 čia gimusių, ar visų norinčių čia gyventi kraštas?
35 Pirma ekonomika, po to – folkloras
36 Pagarba savo kalbai
37 Iš 2-jų atsiranda 3-ias Justitia Juvenalis
44 „MES“ – sinergijos šaltinis
46 Praktiniai klausimai svarstymams (taktika) Apie kainas ir algas
56 – iliuzijų fabrikas Udo Ulfkotte knyga
Oliveris Stounas
Vladimir Posner & Oliver Stone
Dominique Strauss-Kahn

 2014.11.17

147 Replies to “IX Naktigonė kitaip (video)

  1. Ar tautininkas gali būti musulmonas?, jei ne, tada kokį tikėjimą turėtų išpažinti. Ir nereikia klausti, tu pirma musulmonas ar pirma tautininkas? Reikia tiesaus atsakymo.
    Ar tautininkas gali būti gėjus ar lesbijetė? Ir nereikia klausti, kas tu pirma? Reikia tiesaus atsakymo.
    Ar tautininkas būtinai turi būti lietuvis? Ar tautininku gali būti lietuvos pilietis žydas, rusas ir tt.? Ir nereikia klausti, kas tu pirma? Reikia tiesaus atsakymo.
    Ar tautininku gali būti teistas asmuo?, pvz. už kokius nusikaltimus teisti asmenys galėtų būti tautininkais, o už kokius ne?
    Ar tautininku gali būti karinės prievolės Lietuvai neatlikę vyrai ir moterys?
    Ar tautininku gali būti asmenys jau priklausę kitoms partijoms??? Ar tokie galėtų būti priimami?
    Ar tautininkas gali būti demokratiškų pažiūrų ar galėtų būti ir autoritarizmo, monarchizmo šalininkas ir tt.?
    Ar tautininku gali būti asmuo dirbęs ar dirbantis KGB ar kokiose kitose buvusiose ar esamose užsienio šalių žvalgybų tarnybose?
    Ar tautininku gali būti asmuo dirbantis užsienio šalių įmonėse ir užsienio šalių įmonėse registruotose Lietuvoje?
    Ar tautininku gali būti 30 metų asmuo nesukūręs šeimos ir neturinti 1 vaiko, o nuo 35 metų neturintis 2 vaikų ir daugiau? Jei su sveikata viskas yra gerai.

  2. Kokį minimalų išsilavinimą turėtų turėti tautininkas? Mokėti rašyti ir skaityti, pagrindinį, vidurinį, bakalaurą?..
    Ar tautininku galėtų būti asmuo nemokantis kalbėti lietuviškai?
    Ar tautininku galėtų būti užsienio valstybėje gyvenantis asmuo?
    O kaip dėl rasės, ar tautininku galėtų būti mongoloidas, negroidas?
    Ar tautininku galėtų būti asmuo turintis nesantuokinių vaikų. Vaikų atiduotų globoti valstybei ir tt.?

    1. Jūs tikrai negalėtumėte būti nei tautininku, nei kitu parteicu, nes per daug klausinėjate, o gaujose nemėgsta daug klausinėjančių.

    1. Paskaicius visus Tavo klausimus ( o ju galetu buti ir desimteriopai daugiau ), prisiminiau viena rusu posaki – "Маразм крепчал, шиза косила наши ряды… ". Itariu, kad rusu nemegsti, bet racijos siuose zodziuose yra…

    1. Geras balsas, daugiau nieko… Siandien madingas Putino ir Rusijos trendas, todel nieko stebetino. Noreciau jam pasakyti, Rusijos gresme Ukrainai ne kiek ne didesne, o mano nuomone mazesne, nei gresme is JAV ar Vokietijos, Lenkijos ir t.t. . Visas Putino "nusikaltimas", kad jis valstybininkas ir savo salies Prezidentas…Jis gali patikti, gali ne, bet jis tikras Prezidentas ir to nepaneigsi. Net zurnalas Forbes, du paskutinius metus, pripazino ji № 1 itakingiausiu pasaulio politiku. O Ukrainai palinkeciau ir, galu gale kada nors, isrinkti Prezidenta o ne "muilo burbula". Tada nereikes ieskoti kaltu uzribiuose.

  3. Sveikas Rolandai. Lietuvos Respublikos Valstybės skola greit pasieks 60 milijardų litų. Taigi klausimas toks, ar būtų įmanoma išsimokėti tokią skolą ir per kokį laiko tarpsnį, kokiais būdais, jeigu į valdžios postus ateitų kvalifikuoti, besigaudantys dabartinėje pasaulio situacijoje, žmonės? Kokie, tavo manymu, turėtų būti pirmi valstybės veiksmai link šios idėjos išsipildymo? Ir kokia galėtų būti (jeigu būtų) užsienio reakcija į visa tai?

    1. Leisiu sau pasakyti savo nuomone. Pirmi veiksmai turetu buti susigrazinti Suvereniteta, galu gale pasiekti Nepriklausomybe.

      1. Sveikas Romai. Tai ką tu pasakei yra tiesa, bet ištiesų yra labai abstraktu ir skamba šiek tiek naiviai, nemanai? Nemanau, kad be jokio plano, be jokios suplanuotos žingsnių eigos būtų galima taip paprastai paimti ir susigražinti tą suverenitetą ir nepriklausomybę. Man įdomus yra pats procesas, o kokie tikslai ir taip aišku. Būtent to ir klausiu Rolando, kad jis plačiau apie tai pašnekėtų. Daugelis žino, ko jie nori, bet tik mažuma žino kaip tą pasiekti.

        1. Simonai, cia neabstraktus reikalas, negi tu nematai, kad Lietuvos valdininkijos pigmejai atidave valstybinius, ekonominius svertus Briuselio lupikautojams, cia ir yra esme, kad nuo musu politikieriu svaiciojimu nebepriklauso salies ekonominis reguliavimas.

        2. Simonai, jeigu tam skirti net keleta rasytiniu lapu, aiskiai atsakyti bus neimanoma. Pati programa rimtas ir subalansuotas veikalas, ji parasyti reik nemaza laiko. Trumpai -1. Nedalyvavimas jokiose politinese sajungose, tik ekonominese kai tai nesa nauda ( tai neatmeta tarpusavio nepuolimo ir ginybos pagalbos sutarciu. 2. Salies Konstitucijos ir istatymu pirmenybe. 3. Nepriklausomas centrinis bankas, valstybinis komercinis bankas, savaime aisku savo pinigas. Uzsienio bankai dirba kaip rezidentai ir pavaldus tik LT istatymams. 4. Gyvybiskai svarbus tautai klausimai priimami referendumo tvarka. 5. Gyvybiskai svarbiose ekonomikos sakose, valstybei turi priklausyti ne maziau 25 %, geriausia ne maziau 51%. Vyriausybe turi dirbti ir uzdirbineti, ne tik rinkti mokescius… galima daug prirasyti. Is vis naujo ir ipatingo tame nieko nera, Valstybe – tai stambi komercine imone, koncernas…

          1. Romai, tai vat aš ir noriu apie tai sužinoti daugiau "Ar būtų įmanoma?" neprašau kalbėti visą valandą apie tai te noriu, kad Rolandas pasakytų savo nuomonę. Ką dabar būtų galima padaryti geriausio savo valstybei ir kokiais būdais? Aš dar jaunas ir nesuprantu daugybės dalykų, todėl ir kyla tokie klausimai.

      1. O kaip kitų valstybių biudžetai? Juk akivaizdu, kad tos vadinamos skolos niekieno niekam nebus gražinamos. Jai nors kiek pasitelkus fantazija paklaustumėm savęs ar galėtumėm skolintis ką nors žinodami, kad neatiduosim. Normalus to nedarytu. Bet kuris nors kiek turėdamas sąžinės neimtu skolon to, ko sąmoningai suvokia, kad neatiduos. Yra tam tikra tvarka, kuri glaudžiai susijus su tam tikrais dėsniais. Išvada labai paprasta. Niekas niekam nieko neskolingas, bet daugiau mažiau paklusnus skolintojui. Na o kas tas skolintojas, galų gale? Štai kur klausimas.

    1. NT mokestis nuo objektų skaičiaus: 1 butas 10%, 2 butas – 20 %, 3 butas – 30 % valstybei nuo vertės ir t.t.
    2. Valstybinis bankas
    3. Kirpti viešuosius pirkimus per pus
    4. Valstybės tarnautojų/politikų asmeninė atsakomybė
    5. Valstybinio aparato mažinimas per pus
    6. Sveikatos sistemos skaidrinimas pasiremiant internetu
    7. Visos viešosios paslaugos internetu
    8. Biokuras
    9. Akcizų mažinimas
    10. PVM mažinimas, GPM, pelno mažinimas

    Esmė paprasta – valstybė išsiplėtusi, nes mano jog tik ji gali viską reguliuoti. Tą pačią rinką.

    1. ps. omeny turėjau ne nuo turimo turto vertės vertės, o nuo perkamo turto vertės t.y. jei perki 1 butą, NT mokestis 0%, jei perki 2 butą, nors turi jau 1, moki 10% NT mokestį nuo įsigyjamo turto vertės. Turi 2 butus ir perki 3-ią – moki 30% vertės nuo įsigyjamo turto vertės valstybei. Taip sustabdoma spekuliacija NT rinka, perku-parduodu spekuliacijomis ir ta beprasme investicija į sienas imant paskolas, skatinant infliaciją. Visi turčiai perka ne ką kitą, o NT objektus. Kuria UAB'us tam reikalui. Tai leistų sustabdyti NT spekuliacijas, brangimą ir papildyti biudžetą ženkliais skaičiais būtent paimant iš tų, kurie turi daug kapitalo ir nieko nenori kurti, o tik investuojant į sienas gerai gyventi kitų sąskaita.

    2. Nesigilinsiu, nes labai daug reiks rasyti. Daug kas klaidinga (mano nuomone) todel nesutikciau. Dalis mazareiksmiska ir ne visai suprantama, dalis zalinga.

      1. Nebūtumėt Lietuvis. Jūs prašom pasiūlymus, o ne nuolatinius susiraukusiu veidu stumiamus 'mažareikšmiška', 'nesuprantama', 'žalinga'. Kas vienam mažai reiškia, kitam daug. Kas vienam nesuprantama, kitam viskas ok. Kas vienam atrodo žalinga, kitam normaliai. Baikit vieną kartą dūsauti, o tai jau daėdė tas nuolatinis bliovimas. Faktus ant stalo, o ne dūsavimus. Prie sovieto niekas nemokė normaliai bendrauti, diskutuoti. Diskusija baigdavosi 'nukirtimu'? Reikia išmokti kontr-argumentuoti, o tai neleidžiate apginti 'tiesų' numesdami jaustukus. Jei kažką turit, rašykit. O jei tik bla bla bla, tai iš vis nerašinėkit. Tai koks tikslas parašyti 'Daug kas klaidinga (mano nuomone) todel nesutikciau. Dalis mazareiksmiska ir ne visai suprantama, dalis zalinga.'? Paaiškinkit, nes man tai 'ne visai suprantama, alis žalinga'. lol

        1. Prie sios dienos situacijos tie mokesciai turetu but keliami, kai kurie kelis kart, kaip tu zadi sulopit biudzeta mazindamas mokescius, daugeli soc programu reikes neikinti arba mazinti keliskart, jei situacija negeres, apie pencijas reikes taip pat pamirsti, vargstancius biudzetininkus kaip pedagogus, vid. medicinos personala ir kitus reikes naikinti kaip klase, nes tai neduodanti jokios naudos dalis visuomenes valdininkijos saikai, kuri tiesiog praeda salies resursus, taip pat atejus pencijiniam amziui jie bus lygiai tokie pat vargsai, kurie sunkins biudzeto nasta. Suprask pagaliau, valdininkija susikure tik sau komfortiska gyvenima ir jie betka pasalins is perkrauto laivo, kad jis nenuskestu.

        2. Karoli nesikarsciuokit. Kai man bus paskirta parasyti ekonominio vystymosi programa, surinksiu realius duomenis ir per pora menesiu parasysiu, galit neabejoti. Kas del jusu pasiulymu – 1. 1 butas, du butai ir t.t. … o prie ko butai, gal tada metras… butas gali buti 30 m2 ir 230 m2, tai viena… antra, nereikia taip beatodairiskai. Zmugus turi teise uz savo pinigus, uzmokejus mokescius, pirkti ta ir tiek, kiek turi poreikio… jus kvieciat vyriausybe plesikauti o ne dirbti. Tai galu gale sunaikins NT rinka. 2. Valstybinis bankas… Ka LT dabar neturi Valstybinio banko ? Ne tame esme. 3. Ka reiskia "Kirpti viešuosius pirkimus per pus " ? 4. "4. Valstybės tarnautojų/politikų asmeninė atsakomybė " Kokia atsakomybe? Atsakomybe uz kokius veiksmus ? 5. "Valstybinio aparato mažinimas per pus" Is kur zinote, kad ji reika mazinti ? Gal diversifikuoti ? Kodel per pus ? O gal 10% ar 70% 6. Sveikatos apsaugos sistema, internetu jus nepaskaidrinsit… 8. Is kur toks isitikinimas – biokuras kaip panaceja ? Visu pirma reiketu kalbeti apie alternatyvinius energijos saltinius. Antra, kokia dali gali padengti biokuras ? Koks biokuras ir is ko ? Savikaina ? 9.10. Akcizai ir PVM ( dar muitai )patys surenkamiausi ir skaidriausi mokesviai. Sakot mazinti ? O is ko biudzeta varstysit ? Tuo labiau, kad siuo metu tai nera LT prerogatyva. Na ir dar daug viso kito…

  4. Iskarto atsiprasau jei klausimai kartojasi ar jau buvo aptarti anksciau:
    1. Lietuvos potencialas (tautos potencialas, valstybes potencialas)
    2. Melas vardan tiesos: ar galima pateisinti zaidima zmoniu jausmais vardan kilnaus tikslo? Tikslas: tautos islikimas, valstybes, pilieciu bendra gerove.
    3. Emigrantu potencialas. Emigracijos zala visi supranta, bet ar imanoma kazkokia emigracijos nauda? (emigrantu finansine pagalba is uzsienio ir pan.)
    4. Islandijos revoliucija. Kazkada Rolandas yra uzsimines bet taip ir nepanoro placiau pakalbeti apie si atveji.

    1. Keletas pamastymu.
      1. Tautos ir Valstybes potencialas pakankamas. Taip, truksta Vienybes, suvokimo Saves, nes nera Tautines idejos. Truksta tvarkos. Dabar madinga kalbeti apie Laisve, bet Laisve, visu pirma, tai Atsakomybe. Zmogui is prigimties budinga vidine Laisve, visi sintetiniai Laisves pakaitalai, persami kiekviena diena, tai nera Laisve, tai Bardakas…
      2. Nesvarbu vardan ko, Melas lieka melu ir anksciau ar veliau jis atsiskleidzia, o tada – katastrofa…
      3. Emigrantu finansine pagalba, tai iliuzija, tiesa jeigu tie emigrantai nepriklauso Komiteto 300 nariams… :)))) Is tiesu, turetu buti siekis surinkti visus tautiecius "po vienu stogu". Kaip nebutu apmaudu, siuo metu valdziai tai neidomu, o gal jie ir jaucia tame gresme sau… Turint tvirta ir nuoseklia tautine politika, grazinti lietuvius namo visiskai imanoma, bent jau dauguma.
      4. Taip, galima pasakyti, kad Islandijoje ivyko revoliucija, nors mano nuomone tai galima pavadinti – islandu, kaip tautos, subrendimas. Kai visa tauta suvoke, kad nieks neisspres ju problemu, tik jie patys. Svarbu tai, kad pagrindinis sios revoliucijos ginklas buvo Vienybe, 93% . Kai i gatve iseina pora simtu, i ju reikalavimus nekreipia demesio… kai iseina keleta tukstanciu, juos isvaiko… kai iseina keleta simtu tukstanciu, juos vaiko ir paskelbia ekstremistais… kai iseina keli milionai – su jais pagarbiai kalba, arba valdzios dykaduoniai issilaksto po uzsienius… kalbu apie taikias eitynes, smurto nemegstu, o ir nera jame racijos…

      1. Noreciau issamiau isdestyti savo klausimus:
        1. a)Tautos potencialas: ivertinti tai, kad lietuviai siai dienai yra pateke i vertybiu krize, elitas yra krizej, tauta neturi idealu, vedlio, gresmes is ES (bandymai naikinti kalba, kultura, keisti zmogaus pamatines vertybes ir t.t), tragiska ziniasklaidos bukle (nuolatine propaganda, zmoniu smegenu plovimas vykdant uzsienio valstybiu uzsakymas). b)Valstybes potencialas: ivertinti lietuvos geografine padeti, dabartine geopolitine situacija, teisines sistemos bukle, emigracijos masta, milijono zmoniu praradima per 25m.
        2. Nesipleciant baisiai: kiek yra kalbeta kad realiai tik 10% turi galimybes suvokti kas is tiesu vyksta vadinasi 90% yra tik aveles kurie viska supranta tik per savo jausmus ir emocijas. Tai ka su tom avelem daryti kad butu pasiekti tam tikri tikslai? Jeigu tikslas yra valstybes issaugojimas, vertybiu sugrazinimas, zmoniu bendro gerbuvio kelimas ar galima pateisinti manipuliavima tais jausmais zmonems net nesuprantant to.
        3. Emigrantu (tautininku arba jiems prijaucianciu) uzsienyje suvienijimas bendram tikslui. Daryti realia itaka ekonominiam valstybes gyvenimui investuojant bendro fondo pinigus. Atsisakius pelno dempinguoti kainas, kurti imones gyvybiskai svarbiose gyvenimo sferose (maisto gamyba, bustas, energetika).
        4. Man patiko tamstos pasakymas – islandu, kaip tautos subrendimas. Tai vat ir klausimas ar Lietuva isvis turi potencialo tokiam paciam zygdarbiui atlikti? ar tas yra isvis imanoma? ar sita nuleme tik islandijos geografine padetis, valstybes dydis ar kiti dalykai?

        1. As nemanau, kad lietuviai pateke i vertybiu krize. Taip dalis, deka Vyriausybes ir valdomos ziniasklaidos, pasimete ir isterikuoja. Pas Elita is vis nera jokios krizes, atidirba savo duonos kasni pries seimininka. Visas tas riksmas apie " europietiskas (vakaru) vertybes ura paranoja ir daznai, grubiai sakant, suvedamos i chupa chups, iPhone, macdonald's savokas, na dar su pliku uzpakaliu eitynese sudalyvauti. Kas realiai zino Europietiskas vertybes ? VIENETAI ! Pagyvene zino mitus ir savo fantazijas, jaunimas zino ne Europa, o ES idiotizma. Lietuva, kaip savarankiska valstybe, potenciala turi , ir nemaza, beliko juo naudotis. Taip, daugelio zmoniu, realios galimybes suvokti yra ribotos, nes pats zmogus tam priesinasi. Mano nuomone tik bendro gerbuvio kelimas gali perlauzti zmoniu samone. Tas gerbuvio kelimas nera lengvas dalykas, bet kito kelio nera… Zmogus su tusciu pilvu sunkiai supranta kas yra tikros vertybes, o kas lukstai… Is vis daug keliu yra Lietuvos labui, bet pirmas – tai Valstybingumas. Reikia susigrazinti Valstybe. Del Islandijos… as negalvoju, kad lietuviai kvailesni ir maziau ryztingi nei islandai. Taip, meslo galvose daug ir truksta Vienybes. Tai ne kaltinimas, tai sirdgela, nes Lietuvoje nera tautiskai atsakingos vyriausybes. O ir kada ji buvo ?

      2. 3.1
        Lietuvoje maisto ir daiktų kainos yra kaip Europos vakaruose,
        o algos ir pensijos yra bemaž keturis kartus mažesnės nei Europos vakaruose.
        Ši klaiki būsena priverčia Tautą evakuotis. Tai yra Lietuvos katastrofos priežastis.
        Išvada.
        Kol nėra detalaus sprendimo būdo esamai bėdai išspręsti,
        lietuvių nesugrąžinsi namo su bendriniu išsireiškimu – "tvirta ir nuoseklia tautine politika".
        3.2
        ES pakraščiuose, kai darbdavys sumoka vienodą (parinktą) atlygį darbininkui į rankas,
        tai lietuviško ES pakraščio darbdavys yra priverstas sumokėti 3,62 karto (!!!!) didesnę mokestinę duoklę (gaujos valdžiai) nei vakarinio ES pakraščio darbdavys.
        Išvada.
        Kol nėra detalaus sprendimo būdo nepakeliamai mokesčių naštai sumažinti,
        lietuvių nesugrąžinsi namo su bendriniu išsireiškimu – "tvirta ir nuoseklia tautine politika".
        Konkrečių bėdų yra labai daug ir visoms reikalingas detalus sprendimo būdas.
        P.S.
        Pritariu, kad emigrantų finansinė pagalba yra iliuzija.

        1. Tai neissprendziama, kol Lietuva esa ES sudetyje. Dabartine valdzia suinteresuota, kad LT butu kolonijos padetyje. Menkystos visada palaiko metropolijas.

          1. Tai yra išsprendžiama ir ES sudėtyje, jei yra veikiantis pavyzdys ES vakarinio pakraščio valstybėje. Lygiuotis reikia į valstybes su tokiu pavyzdžiu, kad išvengti skurdo Lietuvoje ir valstybės tuštėjimo, nykimo. Galėčiau dalyvaut darbo grupėje.
            Lietuva paverčiama kolonija seimo nusikaltėlių antikonstituciniais veiksmais. JK valdžia nenori JK virsmo į koloniją, todėl derina referendumą dėl išstojimo iš ES.

        2. Emigrantų yra dvi grupės : pirma, kurie išvyko ir išsivežė šeimas, antra kur dirba "laikinai" ir visus pinigus siunčia į Lietuvą. Statistikos nežinau bet jie ženkliai prisideda prie ekonomikos. Antrai kategorijai priklausu ir pats. Visus uždirbtus pinigus investuoju į busimą verslą Lietuvoje.Beja žinau nemažai taip darančių.

  5. Ar nemanote, kad tautos savoka neisvengiamai zlunga, o to priezastys yra, pasaulio savaiminai ar nesavaiminiai globalizacijos procesai, besikeiciantis zmogaus, saves, suvokimas?.

    1. Nežlugs" tautos sąvoka" nes ir čia ji jau palaikoma !!! Vyrai , buvo daug kovų, kuriose išmoktos pamokos atvedė į ŽALGIRIO mušį. Neabejoju kad męs pakeliui į ŽALGIRĮ.

    2. Taip, dabar ji žlugdoma ta savimonė staiga. Gal tai nebuvo daroma anksčiau…..Baikit, gal kažkas naujo kam nors. Taip buvo ir bus. Kas gali teigti, kad žmonija išskirtinesnė už kitas givybės formas. Niekas nežlunga. Kazimierai. Kinta…., taip. Viskas keičiasi. Kiekviena Tauta tėra žmonijos dalis arba dalis dalelės iš kurių ir sutverti, visi kurie kruta, mąsto ir tobulėja. Gal dabar kažkam reikia suniveliuoti tautas, apjungti į vieną paklūstančią sąmonę tarnaujančią šeimininkui. Dar ne dabar, šeimininkui teks pasikaustyt kantrybe 🙂

  6. Žiū, ogi niekas rimtai nereaguoja į tokių veikėjų, kaip aš, visai teisėtai keliamus klausimus (o ir, manau, klausimai – gan aktualūs didžiajai daliai LT baudžiaunikų, ir nesvarbu, kad kai kam atrodo, kad klausimų forma – nerimta)
    1. Kaip dera tokios vakarietiškos "vertybės", kaip pederastizmo (vadinkim daiktus savo tikraisiais vardais) propaganda su lietuvišku tautiškumu?
    2. Ar kada nors kas nors išdrįs užsiminti apie panelės Polikarpovnos lytinę orientaciją (atvirai, nevyniojant į vatą ir nesidangstant asmens "privatumo" figlapiais)???
    3. Ar ir vėl "kultūringai" pratylėsim apie tai, ko paklausiau, ir (tarkim, dėl "laiko stokos"???) bumbėsim apie tai, kas jau šimtą kartų prabumbėta, tačiau nubudulėjusiems baudžiaunikams (dar kartą – tikrieji pavadinimai) vis tiek tai nerūpi, nes jie to suprasti – tiesiog nepajėgūs, (tokie supranta tik visokius "auksinius balsus", "vikingų loto", "kaimynai" ir kitokį "briedą")?

  7. Tautininkas yra už savą valiutą, savą žemę, savus įstatymus, savą kariuomenę, savą biudžetą, savo tautos identitetą išsaugojimą, puoselėjimą ir t.t. t.t. Visa kas apjungia tautą sudarančius individus į vienetą. To, ko negali pasiūlyti tikras 'europietis', mat europiečiui tautos sąvoka egzistuoja, tačiau ji nepriimtina. Jei ne žodžiais, tai darbais tikrai. Kas dar prieš 15 metų buvo neįtikima, šiandien tai kasdienybe – nebeturime įstatymų viršenybės, savos valiutos, muitų. Netgi palengva kėsinamasi į tautos vieną iš ramsčių – kalbą. Potvynis jau vyksta. Klausimas ar pamatai pakankamai tvirti ir netgi žiūrint toliau – kiek laiko Lietuva dar sugebės tam tikra prasme 'atsikirsti' šiai vykstančiai katastrofai. Lėtai, bet užtikrintai judama link 'tautininko' identiteto pakeitimo 'europiečiu'. Ko nesugebėjo pasiekti SSRS, pasieks ES.

  8. Taip o kaip atskirti tautininką nuo apsimestinio ar vadinančio save tautininku.Man atrodo,kad yra slidi riba tarp tautininko ir nacionalisto argi net šovinisto.Galų gale rasistas irgi gali vadint save tautininku,jis gi kažkurios tautos atstovas pirmiausia.Čia gal pirmiausia turi būt bendros žmogiškosios vertybės.Bet kiekvienoje šalyje turi būt sava kalba.savi papročiai,savas pinigas.Agi dabar vyksta tikras nutautinimo vajus su atvežtiniais papročiais kažkokiomis tai svetimomis šventėmis.Galų gale jau ir vadinami politikai pradeda kalbėt apie tai kažkokią Europos federaciją su viena bendra kažkokia tai tauta.Čia iškrypimas ar proto užtemimas.

  9. Manyčiau tautininkas skiriasi nuo nacionalisto tuo, jog pirmasis remiasi bendrumu, o antrasis išskirtinumu, dėl ko ir atsiranda skirtingi požiūriai į pasaulį ir problemų sprendimo būdai.

  10. 1 ar tautininko sąvoka dera su valdžios interesais? (nes pvz:. jei laikome, kad žemaičiai yra kita tauta tuomet Jų kaip ir veiklos gairės siejasi su bent jau autonomijos statuso siekiamumu, kas vargu ar palanku musu valdžiai), ir ar tautiškumas šiuo atveju Lietuvą vienija?
    2 ar Mūsų gretų klausimynas (bent jau esami jo griauičiai) esme sutampa su tikro tautininko pažiūromis?
    Ir pora klausimu truputi ne y tema:
    1 kur dingo naktigonės laida, geopolitinė proza?
    2 truputi pafantazuokim, tarkim Mūsų gretos tampa politine partija ir laimi rinkimus ar Tautos vardu Strasbūre galime, pripažinti stojimo sutartį negaliojančia ?
    3koks procesas vyksta valstybės skolos nurašymo metu? (kaip kad Graikojoje troika perima valstybės kontrolę?)

    Dėkui

    • gal kas turit informacijos, ar žinot kur rast apie briuselio sutarį?
  11. Ar tik nedaro musu taip vadinamieji tautininkai klaidos skanduodami ir pabrezdami suki "Lietuva lietuviams"?, karta teko bendrauti su Lietuvos lenku, iki tol ju nebuvau sutikes, nes pats is Vakaru Lietuvos, turiu pasakyti, kad pokalbis mane svelniai tariant nustebino, nes pasnekovas nors tevas rusas, o motina lenke, ir pats akcentas manau kazkas i lenkiska puse, save laike tikru Lietuvos patriotu, ir tai jam buvo itin svarbu (ko gero svarbiau nei man paciam), taip pat su nuoskauda kalbejo anot jo del ziniasklaidos nuolatinio puolimo Lietuvos lenku adresu…

  12. -"Kas yra tikras tautininkas?"
    Atsakau: Panka….;).
    Na, o jeigu rimtai, tai, manau, kad čia ne taip yra suformuluotas klausimas.
    Galimai, klausimas turėtų skambėti taip: Koks turėtų būti tikras Lietuvos tautininkas?
    Tada atsakyčiau taip: Lietuvos tautininkas – tai doras Lietuvos patriotas įgyvendinantis savo idėjas nacionaliniu pagrindu.
    Taigi, čia religija ir tautybė nei prie ko, nes rusas, lenkas ir kiti Lietuvos piliečiai taip pat gali būti Lietuvos Valstybės patriotais ir jie lygiai taip pat GALI prisidėti prie Lietuvos Valstybės kūrimo bei jos kultūros išsaugojimo.

  13. Laba diena. Esu nuolatinis jaunas Jūsų klausytojas ir esu laimingas, suradęs žmogų, kuris daugeliu kriterijų mąsto taip pat.
    Norėčiau Jūsų paklausti, kaip Jūs manote:
    1) Kodėl dabartinė LTS yra rusofobiška? (gal Jūs nenorite vertinti LTS veiklos, bet man ji atrodo tokia, kaip keliu klausimą).
    2) Ar tautininkas Lietuvoje ir kitose Europos šalyse ideologiškai identiškas? Bei kokie pagirindiniai veiksniai formuoja tautininkišką tapatybę Lietuvoje, Europoje? Kas bendra tarp pvz. "Fidesz", "Nacionalinio fronto" ir kt partijų?
    3) Kodėl LTS bei "Jaunoji Lietuva" tautininkiškų pažiūrų žmones, kurie nepritaria NATO ginklavimuisi, kurie neužima Rusijos smerkimo politikos ar atvirai nepalaiko Ukrainos dab. valdžios, vadina nacionalbolševikais ir eurazianistais?
    4) Jūsų nuomone, ar dabartiniai Lietuvos tautininkai nėra susikūrę Lietuvos nepriklausomybės mito, paremto tik istorijos vadovėliu, kuris ir formuoja jų politinę pasaulėžiūrą? Nepamirškime, kad dab. LTS kertiniai žmonės yra istorijos mokytojas bei filosofas…
    5) Kodėl LTS vis taip stipriai šlovina partizanus ir pagarbiai atsiliepia apie Stepaną Banderą?
    6) Ar žinote, kad Jūs nesate mėgiamas LTS? Todėl, kad jų nuomone, esate prorusiškas. 🙂
    7) Ar dab. LTS nėra TS-LKD šalutinė šaka?
    8) Ar teisinga Lietuvos tautininkiškąją ideologiją formuoti kaip A. Smetonos tautininkų ideologijos tąsą?

    Turiu pastebėjimą, kad ne vienas tautininkiškos ideologijos atstovas Lietuvoje (ar bent save taip vertinantis, esantis toje partijoje), niekina ne tik TSRS, bet ir dabartinę Rusiją. Nepripažįsta to, kas yra pripažinta oficialiai – II pas.karą laimėjo Antantės blokas, kartu ir Rusija. Tuo pačiu, tie žmonės šlovina nacistinės Vokietijos karius, talpina įvairias nuotraukas su tų karių simbolika, nors naciai oficialiai irgi buvo Lietuvos okupantais, bet šito jie nenori pripažinti. Išgyvena dėl sunaikintos Prūsijos, bet dar labiau jiems skauda, kad rusai (juos dar kai kurie LTS nariai tautininkai vadina "vatnikais", "burliokais") sunaikino Konigsbergą, visą Kaliningradą. Žinoma, kad yra tam tikrų nuoskaudų dėl tremčių, nepriklausomybės kovos ir t.t. Bet kodėl Lietuvos tautininkų partija Lietuvos geopolitiką grindžia istorine neapykanta Rusijai?
    Kodėl nebalsuosiu už esamą Tautininkų Sąjungą: ilgą laiką buvau jų rinkėjas, bet dabar nesuprantu, kodėl taunininkas turi nekęsti Rusijos, Izraelio, musulmonų, juodaodžių. Kodėl tautininkas turi palankiai vertinti nedraugiškus kitoms šalims interesus puoselėjančią NATO. Balsuočiau už kitokią tautininkų viziją reginčią partiją. Jeigu aš esu draugiškas kitų tautų atžvilgiu, tai aš ir esu tautų principo šalininkas. Aš už daugiatautizmą plačiąją prasme. Kai tautininkai apkaltina jauną žmogų meile Rusijai, jie automatiškai įžvelgia jame nemeilę Lietuvai. Viena Kanados žydė, gyvenanti Lietuvoje pasakė, kad Lietuvos politikos nesėkmė – ideologijos ir tautos ateities, politikos formavimas pagal istorines nuoskaudas.

    Būtų malonu, kad galėtumėte kažką pakomentuoti. Aš čia gal perdaug prirašiau ir perdaug asmeniškumų, bet gal Jums pavyks perskaičius savaip pakomentuoti.
    Dėkoju Jumd
    Noriu pasidžiaugti, kad Europoje beveik visos šalys (išskyrus Lietuvą), turi gana stiprias nacionalines partijas, patenkančias

    1. Komentaro mintis: 'Nemėgstu tautininkų, nes jie nemėgsta rusų'.
      Reikėjo taip tiesiai ir parašyt, būtų nereikėję man tiek skaityt, o jums tiek barškint klaviatūra.

      1. Visu pirma, kalba buvo apie LTS, o ne apie tautininkus. Visokiu bureliu prikurti galima iki valios. Antra, pasaulyje, kam nezinoma priminsiu, gyvena daug ivairiu tautu. Nera draugu, kaip nera ir priesu, yra interesai. Kyla klausimas – kodel tie drasus vyrai nepastebi, ivairaus plauko NATO daliniu, po truputi okupuojanciu Lietuva, o mini tik tolimus rusus, kurie net nezino apie LTS egzistavima… tarp kitko, kinieciai dar toliau… ju nemegti yra zymiai saugiau… saugiausiai nemegti Australijos aborigenu…

  14. Kodėl metų metus teigetė, kad Vakaruose pragyvenimo lygis mažės, kai visai neseniai buvo paskelbta, kad bus keliami atlyginimai visoje JK? Ar tik neapsirikote?

    1. jei kyla algos, tai nereiškia, kad kyla pragyvenimo lygis. Įvertinkite infliaciją, pinigų nuvertėjimą, vidaus rinkos vartojimą. Viena iš prasiskolinusių šalių ypatybių – keliamos algos tam, kad įsukti didesnį vartojimą. Britanijoje juk valstybė skolinasi užkamšyti biudžeto skylėms. Britanija – viena labaiusiai prasiskolinusių šalių. Skolos gerokai viršija 100 proc. BVP. Taigi visiškai normalu, kad skolintais pinigais didinami atlyginimai darbuotojams, bet reali tų pinigų perkamoji galia ar didesnė??? Matyt, jie to ir tikisi. Tai paprasta, lengva logika laimėti rinkimus – skoliniesi ,didini biudžėtininkų algas, didini valstybės deficitą. Juk Lietuvoje kai padidina algas 50-100 lt tai bweveik nesijaučia to padidėjimo, nes viską sugraužia pašokusios kainos, valiutos perkamosios galio mažėjimas. nepamirškime ir stiprių Britanijos profsąjungų – matyt pareikalavo didinti, tai ir padidins, bet apčiuopiamos laimės tai neatneš.

    1. Gera mintis. Gal laikas keisti balsavimo būdą, gal galima balsuot prisijungus per bankininkystę ar su elektroniniu parašu.

      1. Manau, kad naudojantis apdulkėjusia 1992 spalio 25 konstitucija,
        269049 žmonių Tautai reikia kurti Lietuvos valstybę "valstybėje".
        Susitartume kokiu būdu tai daryti : )

        1. Valdžiai litų nebereikia, tai mums ir spausdint jų nebereiktų : ) Jiems utilizavimas nekainuotų, ir mums gerai būtų : )

  15. Gerb. Rolandai, ar nereikėtu visko pradėti nuo geopolitikos pagrindų išaiškinimo žmonėms, kas yra koncervatoriškos ir neokoncervatoriškos, liberalios ir neoliberalios pažiūros? Kas yra nacionalinis socializmas (nacizmas), ką samdyti komentatoriai bando įpiršti ir taip ateityje bandyti kompromituoti šį judėjimą?

    1. ne kiekvienas komentatorius, kurio nuomonė nesutinka su jūsiške yra samdytas, gal jis šiaip minkšto protelio, gal jam smegenėlės praplautos, o gal tokių problemų turite jūs?

      1. Giedok gaideli už svetimus pinigus, kol gali. Kai susigražinsim valstybę, atsėdėsit savo. Tokių padugnių dar reikėtu paieškoti.
        P.S. Iš argumentų dėstymo, prasto bendro išprusimo, visiškos istorijos nežinojimo ir tendencingos linijos laikymosi matyti, kad esate samdytas komentatorius, kuriam Lietuvos likimas nerūpi. Skaitmeninėje erdvėje tokius lengva atsekti. Sėkmės tau!

  16. Ziauriai idomiai ir objektyviai papasakota Oliverio Stone Amerikos ir pasaulio istorija nuo 2-ojo pasaulinio karo, 10 filmo daliu:
    http://www.ronpaulforums.com/showthread.php?45775

    01-World War II.mp4 489.43 MB
    02-Roosevelt, Truman & Wallace.mp4 488.07 MB
    03-The Bomb.mp4 483.64 MB
    04-The Cold War 1945-1950.mp4 482.86 MB
    05-The 50s-Eisenhower, the Bomb & the Third World.mp4 501.36 MB
    06-JFK-To the Brink.mp4 483.38 MB
    07-Johnson, Nixon & Vietnam-Reversal of Fortune.mp4 535.45 MB
    08-Reagan, Gorbachev & Third World-Revival of Fortune.mp4 483.81 MB
    09-Bush & Clinton-Squandered Peace-New World Order.mp4 407.51 MB
    10-Bush & Obama-Age of Terror.mp4

  17. Aš tuos klausimus ten pirmuosiuose komentaruose ne veltui parašiau.
    Tikrai dar nėra aišku ką galima vadinti tautininku.
    Rolandas Paulauskas ne veltui užduoda tokį klausimą.

    Žiūriu komentaruose daug kas rašo apie lietuvių tautos išlikimą.
    Yra tokia tauta, kuri net be tėvynės 2000 metų sugebėjo išlikti.
    Ta tauta, tai žydai.

    Gal mums reik pasižiūrėti, kodėl tie žydai sugebėjo išlikti.
    Pas juos yra atsakymai į visus klausimus, kuriuos aš uždaviau pirmuosiuose komentaruose surašyti ant popieriaus.
    Kiekvienas paauglys ar suaugęs žydas gali paimti ir paskaityti, koks turi būti žydas, ką turi daryti ir ko nedaryti ir tt.

    O mes lietuviai tokios "standarto" neturim…
    Tai gal mums reik tokį "standartą" parašyti.
    Manyčiau Rolandas Paulauskas tinkamas žmogus tokiam darbui.

    Taip aš tikrai nemėgstu rusų, lygiai kaip didžioji dauguma suomių, lygiai kaip olandai ar danai nemėgsta vokiečių.
    Rusai buvo okupavę mūsų žemę, už ką aš juos turiu mėgti?
    O jūs mėgstat? Jums su galva viskas gerai?

    Ir dar, aš ne trolis ir manęs pilnatis neveikia.
    Taip, aš tikrai labai mėgstu paerzinti minkšto protelio tautiečius, nes negaliu pakęsti kvailių.
    Ypač tų su Putino propagandos praplautom smegenimis.
    Nemėgstu visų tolerastų, nesvarbu jie myli buvusius okupantus ar pedera~tus.

    Lietuvoje katastrofiškai trūksta politinės jėgos, kuri suvienytų protingus racionaliai mąstančius žmones.
    Matyt todėl ta komunistų/socialdemokratų partija ir yra tokia populiari.
    Toj partijoj daug dar sovietinės nomenklatūros žmonių, kurie gal ir ne šventieji, bet tikrai nėra kvailiai – pripažinkit tą.

    Ir dėl tautininkų. Didžioji dalis žmonių laikiusių save tautininkais pabėgo iš Lietuvos per karą.
    Tai kas tie tautininkai? Ką galima laikyti tikru tautininku?

    Ir iš viso, gal pirma reikia išdiskutuoti ir aprašyti ką galima laikyti tikru lietuviu???
    Gal reikia "standarto" aprašančio lietuvį?

    Pagarbiai,
    Jūsų Šizofennikas

    1. O tu tikrai gali irodyti, kad taves pilnatis neveikia ir nesi trolis, kad butent tavo kaukole ir joje esancios smegenys prilygsta barskuciui. Pazvelk i zmones cia rasancius komentarus ir tavo kuryba, tu man dar nori irodyt, kad tu esi sveikas…???
      Kalbi apie SSSR Lietuvos okupacija, pasidomek kaip Lietuva su Lenkais okupavo Rusija ir ka toks vertinimas duos? Dabar Lietuva okupavo privati korporacija pasivadinus ES, ivede savo armija Nato ir tau tokiam megstanciam ir nemegstanciam " realistui" kol ta privati kompanija skolina ubagiskam Lietuvos biudzetui ir is to biudzeti gyvena tokie parazitai kaip tu, tau net nekyla toks klausimas nemegti Es del jos okupacijos, vat tau ir visa tavo pasauleziura.

    2. Kiekvienos Tautos, kaip ir zmogaus, biografijoje yra juodu demiu, net sventieji buvo nuodemingi. Jeigu pasidomesi tai suprasi, Rusija, is visu galingu kaimynu, nuodemiu pries Lietuva turi bene maziausiai, tai viena. Antra, kaip sako, vaikai neatsako uz tevus, ir tikri vaikai ju neatsisako. Nereikia rusus myleti, pilnai uzteks myleti lietuvius, tame tarpe ir tuos kurie nesutinka su tavim. Kas sake, kad tavo Teisybe teisingiausia ? Rusus ir kitus kaimynus pakanka gerbti, tada ir tu busi gerbiamas.

      Tai ir su Pagarba,
      Romas

    3. Pagal seną žydų patarlę trys pėdsakai yra sunkiai pasrebimi: tai erelio skrydžio danguje gyvatės šliužės ant akmens ir vyro pėdsako moteryje. Tad pagal dabartinius izraelio įstatimus giminė eina pagal motinos liniją. Pasidomėkit gal jūs išrinktasis tada beliks perskaityti kas jūs ką jums daryti… ir visos problemos išspręstos. Mantai išvardinkit 10 blogų darbų kuriuos jums butent jums padarė rusai. Po to dešimt kuo jie taip pavojingi pasauliui, Lietuvai ir jusų šventajai es ir usa. O dėl" standartų" -o siaube tai gi rusiškas "GOST" atsargiau su išsireiškimais o tai jus pradėsiu laikyti užsislaptinusiu rusu draugu. Standartus kepa es -žydrus , lezbinus, juvenalinius, laisvos rinkos tad jų laikykis gyvenk ir žvenk ir tavo "nikas" ŠIZOFRENIKAS taps tavo tikru gyvenimu o ne "niku". (Atsargiai su nikais o tai -kuo pasivadinsi su tuo ir gyvenima dalinsis). Mantai , neginčitinas tavo argumentas kad mum reikia DISKUSIJU.

  18. Sveiki,
    tikras tautininkas yra tas, kuris savo tautos interesus kelia aukščiau savų – individualių. Kuris vardan idėjos – Laisvos ir realiai nepriklausomos, lietuvių tautos pagrindu kuriamos, Lietuvos valstybės gali paaukoti viską. Gali keisti save, savo gyvenimo būdą bei rodyti teigiamą pavyzdį aplinkinį. Vardan aukštesnio tikslo perlipti per savo savimeilę.

  19. Gal tam, kad atsakytumėt į klausimą, kas yra tautininkas, reikia klausti, kas nėra tautininkas. Būtų lengviau, nes pastarąjį apibrėžti žymiai lengviau ir sąvoka siauresnė.
    Tačiau svarbiausias klausimas, kam tokio apibrėžimo iš vis reikia, ką tai keičia? Ar nevertėtų kalbėt apie konkrečius, apčiuopiamus dalykus pavyzdžiui, kaip išspręsti lietuvių tautos mažėjimo/traukimosi bėdą, kaip išblaivinti besisvaiginančius tautiečius, nes juk tik išsiblaivinę gali žmonės suvokti ir pradėt kažką kurti apie save, svarbiausio lietuvybės pamato – kalbos saugojimas. Gal kalbėt reiktų taip, kad tos kalbos galėtų atnešti tikrą naudą, o ne likti tik nuomonių pasidalinimais. Kažką nutarti, sugalvoti ir žiūrėti, kaip tai įgyvendinti per demokratiškai išrinktą valdžią, kuri mums atstovauja?

    1. Zinturi, įsivaizduokite, kad jums suskaudo apendicitą.
      Ar ir tada tam, kad atsakytumėt į klausimą, kas yra chirurgas, klaustumėt, kas nėra chirurgas?

  20. Zinai Rolandai, si savaitgali sveciavausi Zemaitijoje, seiminikas aprode piliakalnius, kitas susijusias su zila Lietuvos senove vietas ir radinius, daug pasikalbejome ir jis man papasakojo apie Lietuvoje esancius musu proteviu DEGINTINUS KAPUS. Zinai Rolandai, tas mano pazystamas su savo bendraminciais, buvo surinkes daug iskastiniu irodymu kaip kovos ginklu, buities daiktu, papuosalu, kurie buvo nuo karscio apsilyde, neabejoju, kad tu zinai kas ten ivyko, ten musu proteviai kovesi iki mirties su kryziuociu okupantais, o siuo atveju nebegaledami pasipriesinti ir nepasiduot i vergija, laikesi isitikinimo, kad geriau zuti ugnyje. Musu istorines archeologijos departamentui, tai labai nepatinkantys irodymai, jie juos priimti tiesiog atsisake, pasake galyte uzkasti kur radote. Dar man papasakojo, kaip sunku sulaikyt graudu jausma, kada randi mazos mergaites ar berniuko papuosalus apsilydziusius nuo karscio, zinai skaudu ir man viduj, kada pagalvoji, tada zuvo visi vardan musu ateities ,o i ka musu visuomene pavirto, gincijames del kazko kas neturi prasmes, kiti stengdamiesi susireiksminti bando labai sauniai pakalbeti, treti blaskosi tarp baznycios ir dievo, o priesas paima musu vaikus ir daro is ju gyvuliu lygio zombius, kurie dar nieko gyvenime nesuprate, spjauna mums i akis kaip nespejancius prisitaikyti prie pasaulio, bet deja tas zalias jaunimelis net nesupranta, kad istorija kartodamasi sukasi ratu ir to nabago zmogelio gyvenimas yra pertrumpas tai pastebeti.

  21. Rolandai, aš manau, kad tada lygiai taip pat reikėtų atsakyti ir į klausimą: kas yra nacionalistas?
    Aš manau, kad tautininkas ir nacionalistas yra ta pati reikšmė, tik tautininkas yra lietuviškai, o nacionalistas – tai velnių sugalvotas žodis, kuris naudojamas daugelyje šalių, kuriose dominuoja velniai….
    Čia juk lygiai tas pats, kas žydų Sionistas – tai žydų nacionalistas. Tačiau jų kažkodėl niekas nesmerkia ir nekritikuoja, nežiūrint į tai, kad jie siekia užvaldyti pasaulį….

  22. Geriau pakalbėkime: ar ne gėda vadintis signatarais, kai toks valstybės kūrimo rezultatas, ar ne gėda signatarams buvo pradžioje dalintis valstybės turtą, kaip komunizme už dyką, o dabar už nieką imti didžiules signatarų rentas, žinant, kad dažniausiai jos gaunamos neturint pensinio amžiaus, ir net buvo skiriamos nesulaukus 50 metų, ar ne gėda, kad valstybėje sukurtos privilegijos, todėl vieni gyvena jau komunizme, o kiti skursta, nes valstybės turtas nėra begalinis – jeigu kažkas pasiima nepelnytai visų sukurto turto dalį, tai kažkas, kad ir nusipelnė savo darbu, bet jau negauna tinkamo už tai atlyginimo. Ir nereikia pasakų sekti apie signatarų išskirtinumą, ir deputatų darbą prilyginti kažkokiai ypatingai misijai, kai žmonės už seimo sienų darė ne mažiau reikšmingus darbus. Signatarų rentos yra privilegijos, kurias būsimieji signatarai, kandidatuodami į AT, žadėjo naikinti.
    Gal reikėtų nustoti kvailinti žmones ir save vaizduoti geresniu už kitus. Nesate geresnis, sąžiningesnis ir teisingesnis. O visiems reikia nepamiršti liaudies išminties: kiekvieno pirštai į save lenkti. Todėl niekada ir neišrinksime geros valdžios. Nori, kad žmogus gerai dirbtų, tai kontroliuok. Taip ir su valdžia. Kol Tauta neturės galimybių ir noro valdžios kontroliuoti, tame tarpe ir išrinkto į valdžią R.Paulausko, tai visos tos kalbos tuščias reikalas, kaip ir visi rinkimai.

    1. Galima pakalbeti : ar ne geda vadintis pilieciu, ne tik signatarai kuria valstybe, o tiksliau, ne signatarai kuria valstybes… Kas ka pasidalino ir pasisavino, geriau kalbeti aiskiai ir pagrystai. Kam drebinti ora tusciai.
      Nesiruosiu ginti Rolanda, nes isitikines, kad jam mano pagalba nereikalinga. Savo komentare Jus pati sau priestaraujate… Sakot reikia kontroliuoti… visiskai sutinku, bet noriu paklausti – Tai kodel nekontroliuojat ? Kas trukdo ? Kaip Jus suprantat kontrole ir ant kiek, asmeniskai Jus, pasiryzusi ir sugebat ka nors kontroliuoti ?

      1. Kas trukdo, tai ir jūs turėtumėte žinoti, jeigu gyvenate Lietuvoje. Kontroliuoti trukdo tai, kad Lietuvoje nėra demokratijos, o nesant demokratijos žmonės neturi teisių ir galimybių kontroliuoti valdžios. O kadangi neturi galimybių, tai jie yra abejingi, nes jie žino, kad prieš vėją nepapūsi.

        1. Emilija, as nepretenduoju i kazkokia isskirtine nuomone, bet noriu paklausti – 1. Ar daug jums zinoma vietu siuolaikiniame pasaulyje, kur yra demokratija ? 2. Ar neatrodo jums, kad demokratijos, pilna ta zodzio prasme, nera ir buti negali ? Jos nebuvo ir demokratijos "lopsineje". 3. Kas kuria demokratija, zmones ar valdzia ?

            1. Panaši į demokratija yra Šveicarijoje, bet ir tai turi tobulintų vietų.
            2. Gali būti, ne šiandien, bet ateityje demokratija bus. Jai egzistuoti reikalingos sąlygos. Senovės Graikijoje demokratijos nebuvo ir negalėjo būti vergovinėje santvarkoje.
            3. Kas galėtų įvesti demokratiją, tai ir žmonių iniciatyva, tačiau ta iniciatyva gali kilti tik esant žmonių sąmoningumui, kuris be valdžios politikos piliečių šveitimo ir auklėjimo srityje neįmanomas. Tai sudėtingas klausimas.
  23. Kas yra tautininkas? Atsakymas labai paprastas ir trumpas. Tai žmogus, kuris priklauso gaujai, kurios tikslas yra patekti prie valdžios lovio, ir gauti kuo daugiau vietų prie to lovio. Todėl susigalvoja ideologiją, tikslus, programas, skiriamus rinkėjų ausiai, ir ieško kvailių, kurie už juos balsuotų. Apie naudojamas technologijas, norint gauti kuo daugiau rinkėjų balsų nekalbėsiu, jos žinomos ir matomos.

          1. Pateik pavyzdi Emilija, kur nors viena visuomene gyvena, be valdzios siomis dienomis ar kur istorijos begije, nes labai noreciau suvokti ka tu turi omenyje? Girdejau Somalyje nera centralizuotos valdzios aparato.. na tas pavyzdys netinka, gal koki priimtinesni turi?

        1. Gerbiamoji. Iš jūsų pasisakymų niekaip negalėčiau jpriskirti jus laisvam žmogui. Kadangi. Prieš tampant laisvu žmogumi jis privalo tapti atsakingu. Prieš tampant atsakingu, jis privalo tapti supratingu, suvokiančiu. … O, supratingas, suvokiantis žmogus niekada nesitaškys priekaištais, bet pasistengs suvokti priežastis. Ir tik tada įmanoma įvykius pakreipti vienokia ar kitokia linkme. Daugelis įsivaizduoja, kad sukūrus kažkokį naujądarą įmanoma viską pakeisti iš esmės. Tačiau sukūrus tą kažką naujo mes visada gauname tą patį rezultatą. Matau paprastesnį ir efektyvesnį būdą siekti kokių tai tikslų. Tai savo mintimis įtakoti jau susiformavusius politinius laukus. Ir kiek teko pastebėti , vieni mažiau, kiti daugiau, bet vistik jie yra imlūs mintims. Viskas priklauso nuo pateikiamos minties kokybės. Atleiskite, vardo skiltyje teko pašalinti raides, dėl vietos stokos.

  24. Paskaičiau paskutinius komentarus ir plaukai piestu pasišiaušė.
    Mums tikrai reikia pasirašyti lietuvio elgesio kodą, "lietuvio standartą".
    Kad paskaitęs ir gyvendamas pagal surašytas taisykles galėtum būti ramus, kad viską darai teisingai.
    Mes tą turime padaryti, kad išmestume baudžiauninką iš savo galvų, kad nereiktų žiūrėti nei į Rytus, nei į Vakarus.
    Mes kiekvienas turime patys tapti sau šeimininkais.

    O dėl 'tautininko', tai jei teisingai suprantu reikalas eina apie realios politinės jėgos sukūrimą.
    O tam būtina įvesti griežtus atrankos kriterijus. Manyčiau neprotinga būtų rinkti žmones tik dėl skaičiau.
    Negalima rinkti nei pagal simpatijas, nei pagal giminystės ryšius, jei žmogus neatitinka "standarto".
    Tie žmonės gali turėti politinės jėgos rėmėjo statusą, bet jokiais būdais negali pretenduoti į jokius politinius ar valstybės postus ir potencialus rinkėjas tą turi žinoti, o politinė jėga tą turi garsiai deklaruoti.

  25. Sveiki, labai patinka jusu laidos ir labai gerbiu bei ivertinu jus kaip asmeni. Si Tema tautininkas, net nezinau ka galeciau pridurti prie jos, nes nelabai suprantu sio zodzio prasmes. Bet truputi nukrypsiu, ir noreciau pasiteiraut : gal galima butu pakalbeti apie pasauline bei LT ekonomika pakalbeti. Nes buvau rades sena video klipa, kuris kazkodel nepilnas, bet labai idomus. Ten baigesi tuo kad visos salys pradejo skolintis kiek imanoma – tiesiog zinodamos kad nereikes tos skolos atiduoti. Kuo visa tai baigsis idomu, ar pinigu nuvertejimu ar karu ar kuom. Ka sekmes diskusijose ir tikiuosiu kad dar daug daugiau sulauksime naktigoniu. Jus Lietuviskasis Alex Jones, tiesiog liuks.

  26. Kokiu tisklu siekia JK universitetai masiskai viliodami studentus is visos europos ir laisvai suteikdami paskolas? Pamacius internetineje erdveje reklamines agitacijas studijuoti uzsienyje kilo sis klausimas

    1. Nesusilaikau ne leptelėjęs. JK universitetų tislai : jei tu tikrai labai gabus, pabaigęs universitetą už gerus svarus dirbsi jiem bet nedirbsi savo šaliai. Jei mažiau gabus ir pabaigsi gal dirbsi Lietuvoje galvodamas kad sau ištikrujų dirbdamas jiem. O jei patrijotas ir dar gabus tai išmoksi dirbti sau savo tautai bet ne jiem.

  27. Internete radau komentarą, aibudnantį tautininkus. Laikau, kad jis pakankamai tikslus…

    Tautininkui – nacionalistui pirmoje vietoje yra tauta, tautos gerovė, jo šalies šviesus rytojus, dabartis. Jis žino, kad pasaulyje yra daug tautų, jis supranta, kad tautos gyvena greta viena kitos, kad jo tauta neprastesnė, nei kitos, nors gal žmonių skaičiumi ir mažesnė. Jis supranta, kad visos pasaulio tautos svarbios pasauliui, kiekviena tauta dalyvauja pasaulio kūrime. Jis bando pritaikyti savo tautos gerovei imdamas iš pasaulio tik tai, kas praturtina jo tautą ir atmeta peršamą blogį.

    Tautininkas – nacionalistas supranta, kad taikoje kurti, gyventi yra daug lengviau ir paprasčiau. Todėl jis gali būti tikru internacionalistu – žmogumi pripažįstančiu tautų draugystę. Tautininkas- nacionalistas gali būti socialistu – žmogumi kuris nori, kad būtu mažiau socialinės nelygybės. Šūkis Lietuva lietuviams, jis supranta, kad lietuviai turi tik vieną žemės lopinėlį žemėje ir tik čia jie gali jaustis oriai, kalbėti ir kurti gimtąja kalba. Kad tai tėvynė, kur gali sugrįžti kiekvienas lietuvis ir tapti Lietuvos piliečiu.

    Šūkis Lietuva, Lietuvos vaikams, tai tautininkas – nacionalistas turi suprasti, kad Lietuvoje gyvena ir kiti Lietuvos vaikai: totoriai, karaimai, rusai, gudai,lenkai, latviai ir kiti, tai yra kitomis kalbomis kalbantis Lietuvos vaikai. Manau daugelis tų vaikų myli Lietuvą nemažiau, kaip lietuviai. Todėl lietuviai būdami nuo seno tolerantiški žmonės, taikiai sugyvena su kitomis kalbomis kalbančiais Lietuvos vaikais.

    Šūkį ne rytams ir vakarams, tautininkas – nacionalistas supranta, kad nei Maskvoje, Briuselyje ar Vašinktone niekas nesirūpins Lietuva, jos vaikais tiek, kiek joje gyvenantys žmonės, ir tik jie gali būti atsakingi už savo šalį. Kiekvienas užsienio veikėjas bandys Lietuvą laikyti savo įtakoje ir duoti jai naudos kiek jam tai bus naudinga. Todėl Lietuva būdama maža šalis turi laikytis vidurio kelio – imti iš rytų ir vakarų tik tai, kas yra naudinga Lietuvai, Lietuvos vaikams. Lietuva turi imti dvasinės stiprybės iš gilios senovės. Prisiminti savo ištakas netik valdovo Gedimino, bet dar senesnius Sarmatijos laikus… Kiekvienas lietuvis, Lietuvos vaikas turi suprasti, kad Lietuvos gerovė galima, tik bendrai ir vieningai dirbant.

    Tautininkas – nacionalistas turi stebėti pasaulio įvykius, netikėti spaudos žiniasklaidos pateikiamais įvykiais, bet bandyti lyginti ir analizuoti, kam tai naudinga. Dabar Lietuvoje gausu užsienio veikėjų, liberalglobalistų, kurių siekis – sunaikinti Lietuvos valstybę. Vardan tos Lietuvos vienybė te žydi…

    Tautininkas – nacionalistas – žmogus kuriam tauta ir tautos gerovė pirmoje vietoje, pripažįsta tautų įvairovę, gali būti internacionalistu. Tautininkai – nacionalistai – tautiškai susipratę ir patriotiškai mąstantys žmonės. Liberalkosmopolitai juos vadina „reakcionieriais“, „retrogradais”, „buržuaziniais nacionalistais” , „fašistais” „homofobais”, „rasistais”, „ksenofobais”, „laisvės ir lygybės” priešais.

    Internacionalistas – pripažįstantis tautų įvairovę, tautų draugystę, gali būti savo šalies nacionalistu, tautininku…

    Komunistinis ”internacionalistas” – proletarinis ”internacionalistas” – globalistas, imperialistas, jam būdingas paslėptas dvilypumas, paslėpti tikslai . pvz.:Troškis-Leiba Davidovič Bronštein, Leninas.

  28. Ka manot apie Amerikieciu terroristiniu veiksmus vidurio rytuose, ISIL sukurima ir finansavima, chaosa Ukrainoje, JUgoslavijoje, Egipte… Snipinejima visoje Europoje ir ziniasklaidos papirkima kad skleistu karo propaganda ne tik amerikoje bet ir visoje Europoje? Kaip manote kodel Rusija ir Kinija su Indija dar nesiuncia kariu i Amerika kad sunaikintu teroristus ir ju lyderi Baraka Husseina?

    1. "Rusija ir Kinija su Indija"
      Kinai laukia, kol Rusija sugrius ir jie galės paimti Sibirą.
      Indija laukia eilėje ir nori užimti Kinijos vietą pasaulio fabriko vaidmenyje.
      Rusija yra valdoma oligarchų grupelės nepatenkintų Putinu ir pasikeitimai valdžios viršūnėse ten bus labai greitai ir labai staigūs.

      1. Mantai, oligarchiniai klanai yra beveik visose valstybese ir savaime aisku turi itakos valdziai. Nepyk, bet tu blogai zinai Rusija. Jokia nepatenkintu oligarchu grupele nevaldo Rusijos. Aisku tokiu yra ir valdyti noretu, bet skystoki… Pasikeitimai valdzioje vyksta pastoviai, tai normalu. Tu pasikeitimu, apie kuriuos kalbi, artimiausiu laiku – be prosvaisciu… Pasakysiu daugiau, jeigu Putinas 2018 metais visiskai paliks politika, vyriausybes kryptis mazai kuo pasikeis, nes ji daug maz teisinga ir dauguma tai supranta. Tai nereiskia, kad viskas gerai ir visi patenkinti. Visa ta opozicija, kuria taip bando pristatyti vakarai, is tiesu – "vaiku darzelis". Visi tie sapaliojimai liberaliu inteligenteliu nieko realiai nieko nedomina, nes visi zino kiek kiekvienas is ju kainuoja. Pas tokius zmones nera jokiu perspektyvu, nes truksta proto, autoriteto ir t.t. Jie neturi aiskios ir pagrystos programos. Tikslas vienas – gauti "silta vieta" kuria turejo prie Elcino ir prarado. Variantas mazdaug toks, tokie rusiski Jeceniukai ir Porosenkos… Tik rusai protingesni uz ukrainiecius, juos sunku fantazijomis sugundyti… Kol nepasirodis kokia nors ryski figura, dideliu pakeitimu nei valdzioje, nei dumoje (seime) nebus… Patys zmones to neleis, kad ir kaip beniurzgetu… Senas priesas visada geriau, nei naujas draugas… nes jis suprantamas. O rekliu, kviecianciu i sviesu rytoju, visada pilna… rusai, jie sunkiai tiki i pasakas… ipac i naujus vakarietiskus mitus…

  29. Lietuviškam identitetui sustiprinti labai trūksta nacionalinio tautos epo. Keista, kad latviai turi savo Lāčplēsis, suomiai – Kalevala, estai – Kalevo sūnus, prancūzai – Rolando giesmė, vokiečiai – Nybelungų giesmė, rusai – sakmė apie Igorio žygį, anglai – Beovulfas ir t.t. pamenu net mokykloje, universitete dėstytojai stebėjosi, kad oficialiaus tautos epo Lietuva neturi. Tautinis epas deda stiprų pamatą tautiniam identitetui formuoti.
    Latviai didžiuojasi savo nacionaliniu epu. Tuo įsitikinau vasarą atostogaudamas Vidžemės regione. Kelios dešimtys vidutinio amžiaus latvių moterų ir vyrų teigia, kad jie yra gamtatikiai – jų Dievais yra Saulė, Perkūnas ir Daugava. Kai paklausiau, ką galvojate apie lietuvius, jie pasakė, kad lietuviai jiems labiau artimesni ne su jais pačiais, o su lenkais. Neva mes esame gryni Romos katalikai, kartu su Lenkija ir LDK turėję atskirą nuo latvių istoriją, o Latvijai didelę įtaką padarė Livonijos ordinas. Apskritai – latviai puikiai sugeba sugyventi su rusų bendruomene, kuri sudaro beveik 50 proc. gyventojų. Gyvena kukliau, yra ramesnio būdo, mažas gyventojų tankumas. Prie ko čia tautininkiškumas? Prie tokių dalykų, kad latviai ko gero yra labiau latviais nei lietuviai lietuviais. Net jei Latvijos rusas pasako, kad jis yra latvis, tai tūlas lietuvis Lietuvoje nelabai didžiuotųsi ar teiktų pirmenybę save identifikuoti kaip lietuvį. Dabar būti tautininku jaunimui atrodo būti lyg nepažangiu, užsidariusiu nuo pasaulio homofobu, nemokančiu anglų kalbos, homo sovieticus bendruomenės dalies atstovu…

  30. Greit mums bus ivestas euras,tai ta tema noriu dar viena klausima uzduoti. Teko girdeti vieno Rusijos dumos deputato dialoga,neva rusai perka ne visus eurus,o tik pvz Vokietijos,Prancuzijos ir t.t. O pvz kokios tai Graikijos euru neperka.Nelabai supratau ka jis norejo pasakyt,gal jus supratot,nes mano isivaizdavimu euras kaip ir vienas?

    1. Nelabai zinau, bet bandyciau spet kad subirejus ES, kas labai tiketina, visos salys liktu su tos salies esamom valiutom kuriu vertes iskart pasikeistu. Smarkiai prasiskolinusiu ir be ekonomikos valstybiu tokiu kaip Lietuva, Graikija – saliu euro verte labai staigiai nukristu, o Vokietijos gal ne taip smarkiai.

    2. Is tikruju euras eurui nelygus… verte viena, patikimumas skirtingas… Tarp kitko, doleris doleriui ir nelygus. Yra, taip vadinamas, "vidinis doleris" ir "isorinis"… Kai jus atvykstat i JAV ir susimokat doleriais atveztais is LT, tas doleris priimamas, bet toliau i JAV vidine apyvarta nepapuola. Taip man aiskino pazystamas is JAV finansu ministerijos.

  31. Lietuviškam identitetui sustiprinti labai trūksta nacionalinio tautos epo. Keista, kad latviai turi savo Lāčplēsis, suomiai – Kalevala, estai – Kalevo sūnus, prancūzai – Rolando giesmė, vokiečiai – Nybelungų giesmė, rusai – sakmė apie Igorio žygį, anglai – Beovulfas ir t.t. pamenu net mokykloje, universitete dėstytojai stebėjosi, kad oficialiaus tautos epo Lietuva neturi. Tautinis epas deda stiprų pamatą tautiniam identitetui formuoti.

  32. Pirmiausia išsiblaivykit, išsivaduokit iš žydiškos vergovės, religinės ir finansinės, paskui ir galėsit vadintis tautininkais. O koks dabar vaizdelis: sekmadienį nueinama į semitiška bažnyčią (ten net paveikslai ne iš mūsų krašto, visokios mums svetimos tunikos, palmės, dykumos ir nuolatinė kančia, o apie dokrtiną iš viso,tyliu, priešinga mūsų indoeuropietiškai prigimčiai), pirmadienį-penktadienį vergaujama dar vienai žydiškai vergovės kilpai – bankui,o po to šeštadienį geriamas iki apsimyžimo koks nors semitų sugalvotas gėrimas (ar tai būtų alus ar degtinė) ir postringaujama,kokie mes tautininkai. Atminkit, kad senovės keliautojai apie mūsų krašto žmones štai ką rašė: jos gyventojai labiausiai vertina vandenį arba kumelės pieną, o vergus girdo midumi. Mūsų protėviai alkoholio negėrė,o juo girdė savo vergus, o dabar mes geriame midų ir tapome vergais.

  33. Sveiki,
    Noreciau paklausti sio to.
    PAstebejau kad Visame vakaru pasaulyje,tuo tarpu Lietuvoje propoguojamas ziaurumas iskyla virs visu vertybiu,kalbu apie filmus,televizijos laidas.As 17 bet kartais kelias dienas neismetu is galvos tu vaizdu,pamatytu filmuose ir pan.Noreciau paklausti jusu nuomones,tai daroma samoningai,ar tai tiesiog globalizacijos atsitiktinumas.
    Su gilia pagarba,Justas Kalpokas

  34. Sveiki, ar gerbiamas Rolandas Paulauskas sutiktų su A. Fursov'o teiginiu, kad Rusija yra paskutinė kliūtis globalistams į pasaulinę valdžią?
    Ar Jūsų nuomone galima Rusiją įveikti ( nors tai niekam nepavyko ), JAV suorganizavus spalvotąją revoliuciją – Maidaną Maskvoje panaudojus JAV penktąją koloną?
    Būčiau dėkingas Jums už atsakymus, o Jums linkiu sėkmės .

  35. Ar nebusite teisus, kad jau 2017 teks gryzti prie lito, nes tu metu rinkimus laimes Marine Le pen o tada garantuotas istojimas Pranusu is es, ar musu politikai suvokia tokia rizika?

  36. Pasaulio zmogaus ir visuomenes buvimas butu idealu . Bet turi buti supratimas , kad visi zmones yra viena seima , su savo pliusais ir minusais . Istekliai butu bendri , ir perskirstomi pagal principa kam ko truksta gauna , ka turi pats daliniesi su neturinciais .. Gobsumas siuo metu tokios visuomenes sukurimo neleistu ..

  37. O tai gal mes 'sovietų' tauta? Didelė dalis ypač vyresnio amžiaus žmonių tokiais jaučiasi? Čia tokie, kurie sako, kad prie ruso buvo geriau?

  38. Ar gerbiamas R.Paulauskas ka nors zino apie Jacque Fresco futurista. Jei taip tai kokia nuomone apie toki futuristini zmonijos modeli, ar imanomas nors kiek ?

  39. Pirmiau lietuvis/tautininkas ar budistas/induistas?
    Budistas ar induistas tiki, kad egzistuoja reinkarnacija. Tad jam visai nebus svarbu kokia jo tautybė, nes supranta, kad kitame gyvenime gali būti kitos tautybės. Jei bus tautininku lietuviu ir nekęs rusų, tai greičiausiai kitam gyvenime atgims toje tautoje, kuri nekenčia lietuvių.
    Tai suprantančiam budistui/induistui bus visai nesvarbu, kokiai tautai jis priklauso.
    Rolandai, ar tas budistas/induistas/krišnaistas bus neteisingų politinių pažiūrų pagal jus?

  40. Gerb. Paulauskai, baikite vieną kartą skleisti niekus apie tai ko nežinote, t.y. apie istoriją. Albanai (ilyrų palikuonys) su graikais yra seniausi Balkanų gyventojai, o visi slavai – atvykėliai prieš maždauk 1 tūkst. m., taip kad albanai turi pilną teisę ne tik į Kosovą, bet ir į visą Serbiją…

    1. Dar vienas nuolat Paulausko kartojamas liapsusas – kad Klaipėda pirmą kartą Lietuvos sudėtyje tik 20 a.
      Iš tikro Klaipėda yra priklausiusi Lietuvai Mindaugo laikais, iki atsikraustant čia kryžiuočiams ir ne tik Klaipėda, bet ir Varšuva…

    1. Sarmatija baigėsi tada, kai slavai prieš 1500 metų pajudėjo iš Kinijos į Europą ir sarmatus išskerdė.

  41. Paulauskai, baikite juokinti su tais kvalifikacijos egzaminais rinkėjams, kai nėra jokių kvalifikacinių reikalavimų kandidatams (žinoma, turiu galvoje ne užsienio kalbos mokėjimą, net EP puikiausiai išsiverčiama be anglų kalbos mokėjimo, nes tam yra vertėjai) į deputatus. Pirma, reikia įvesti kvalifikacinius testus kandidatams į deputatus. Kandidatams į seimo narius pagrindinis testas turėtų būti iš teisės teorijos, konstitucinės teisės.

    1. Rolandas kalba apie ta visuomene kuriai visiskai nusispjaut i rinkimus, arba ta visuomene kuri ziuri kritiskai i savo salies nacionalinius interesus ir perspektyvas, jiems zinoma geriau visus valdymo svertus perduoti Briuselio vadybininkams, o savo sali svajoja paversti ivairiu tautu 1 dideliu prasiskolinusiu katilu.

  42. Pozneris laikomas penktosios kolonos dalyviu Rusijoje. Ir dar ta jo tautybė…
    Talentingas žmogus aišku be proto.

  43. Rolandai , geriau paziurekit pati O. Stone dokumentini filma , tikrai daug negirdetu faktu , bent jau man . Ir visa medziaga pateikta tik is dokumentu , jokio vienasaliskumo ..naujoji (nuo 1935 metu) pasaulio istorija , per amerikietiska prizme visiskai neakcentuotais ir nutyletais faktais ir ivykiais ..

  44. Kai peržiūrėjau tiesiogiai supratau, kad nuo 9-ios naktigonės Rolandas Paulauskas pasirodė gerokai tobulesnis ir jau darosi labiau panašus į tikrąjį Tautos vedlį. Paaiškinu detaliau. Iki 9-ios naktigonės jis buvo labiau panašus į daug žinantį žvalgą, kuris sugebėdavo apibūdinti įvykius, aplinkybes ir dar sugebėdavo tik išryškinti įvykių, aplinkybių atsiradimo priežastis. Nuo šios naktigonės pirmą kartą pasimatė Rolando bent jau noras detaliai spręsti susidariusių klaikių aplinkybių problemas Lietuvoje ir rasti atsakymus į klausimus:
    ką daryti;
    kaip daryti ir padaryti pokyčius link Tautos klestėjimo Lietuvoje.

  45. Čia Rolandas užsiminė apie tokias struktūras kaip egeregorai. Teko su tais mistiniais dalykais susidurti praktiškai. Tiesiog susiklosčius aplinkybėm 2012m teko užeiti į bažnyčią, o joje vos negavau infarkto. Tiesiog beprotiškas skausmas širdies plote. O išėjus už bažnyčios vartų viskas akimirksniu liaunasi. Arba 30m atstume tiesiog akyse formuojasi 4 avarinės situacijos. Arba paprašai kažko iš anapus išjungti kompiuterį ir jis išjungiamas. Čia tik keletas nepaaiškinamų dalykų. O jų buvo daug. Tiesiog atsidurta tarp dviejų protu nesuvokiamų jėgų. Viena saugo kita daro neigiamą poveikį. Rezultate neigiamą poveikį darančios neliko. Iš tikro šis pasaulis iš jau pakeistas ir sėkmingai keičiamas toliau. Aišku niekas nieko nepastebi, bet jei atidžiau pažiūrėsit pamatysit. Kokie tie pokyčiai. Išjungta garsioji HARP. Jau metai kaip bent Lietuvos danguje nėra vadinamų chemtrailų. Normalūs greitai suyrantys lėktuvų pėdsakai. Neveikia radiostezija arba liaudiškai virgulės. T.y neegzistuoja visokie Hrtmano ir panašus tinklai. Nėra jokių anomalių zonų. Galit pasigrožėti visokių astrologų pasakomis. Akivaizdžiai matosi kaip jie grybauja. Neveikia absoliučiai jokios magijos, ezoterikos, energijos perskirstymas tipo reiki ir panašūs dalykai. Prisiminkit bent metus Lietuvos orus. Jie tiesiog idealūs. Kitoms pasaulio šalims tai negalioja, bet labai tragiškų problemų nėra. Savotiškai leidžiama pasišalinti iš pavojingos zonos. Saulė keistai neišmetinėja plazmos žemės kryptimi. Keistai susimovė Rodžšildai 2012m užpildydami saugyklas Norvegijos kalnuose sėklų pvz. . O labiausiai informuoti žmonės pasaulyje. Yra ir daugiau dalykų kurie jau įvyko. Tiesiog turiu tuo pas įsitikinti, nes tai įvyko labai neseniai. Esmė kad nepriklausomai nuo žmonių vyksta šio pasaulio transformacija. Suprantama į gerą pusę. Ir niekam dėl to nenukris nei plaukas nuo galvos. Na čia jau kiek patys sugebėsim prisidirbti iki galutinio virsmo tiek prisidirbsim. Bet galutiniam rezultate viskas bus pakeista. Viskas nevyksta akimirksniu. Tiesiog kantrybės ir ramaus stebėjimo kas vyksta. Su jokiom religijom tai neturi nieko bendro. Šiuo metu religijos yra "tuščios", beegregorės.
    Dar galiu pridurti kad pasaulio elitas prarado ryšį su kažkuo nesuvokiamu ir dabar blaškosi. Tiesiog senųjų šio pasaulio tikrųjų valdytojų nėra. Jie kažkur 2012m rugsėjo mėn dingo.
    Na aš čia stipriai nukrypau nuo žemiškų dalykų. Bet tiesiog būkit atidūs ir į įvykius pažiūrėkit iš šito kampo. Aišku galit man pasukt pirštu prie smilkinio. 🙂

  46. 'Chemtreilai' bent jau virš Vilniaus yra.
    Sėklas į saugyklą uždarė ne dėl galimo kataklizmo, bet dėl naujo technologinio šuolio į kurį eina Žmonija.
    Buvo garo mašinos, paskui vidaus degimo varikliai, paskui elektriniai prietaisai, paskui raketinė technika-kosmoso užkariavimas, paskui kompiuteriai, o dabar jau gerokai įsibėgėjęs biotechnologijų ir genų inžinerijos šuolis… Saugomose sėklose slepiasi Dieviškasis pradas. Tokiu būdu žmonės sukūrė 'Nojaus laivą' siekdami apsidrausti nuo galimos žalos, kurią gali patirti keisdami augalų genus.

    1. Virš Kauno jų taip pat pasitaiko, bet visiškai kitokie nei buvo prieš 2m. Nekybo kaip anksčiau mažiausiai pusdienį, o gerų poros valandų bėgyje išnyksta. Ir ne tokie "riebūs". Šiaip tai kažkaip susiję su HARP išjungimu. Nustojo viena veikti, nustojo ir kita. Kitas momentas bendrai ekonomika vos atitempė iki 2012m ir užstrigo. Tarsi buvo apskaičiuota kad kažkaip turi veikti iki to laiko. O po to nors ir tvanas. Dar prie viso to reikėtų pridėti slėptuvių kasimo maniją iki 2012m net valstybiniu lygiu. Nemanau kad kažkokios pasakos apie majų kalendorių tam turėjo įtakos. Tiesiog kai kas žinojo daugiau. Dar NASA mėtymasis kad kažkas atskrenda ar ne atskrenda. Plius įspūdingi "burbulai" prie saulės. Prie to labai keista ir mistiška su galybe okultinių ženklų olimpiada Anglijoje. Žodžiu daug visokių keistų veiksmų. O sėklas kaupti buvo logiškiau dar anksčiau nei 2012m, kol dar su genetika nebuvo taip žaidžiama. Iš kitos pusės viskas praėjo ir neįvyko tai kas turėjo įvykti kaip visuomet. Likom be senųjų bandos ganytojų. Patys nieko nesuprantam ir nežinom kaip toliau gyventi. Rezultate sėdim mėšle iki ausų ir nėra jokių sprendimų. Tiesiog gumos tempimas. Bet kaip minėjau ramiai ir be panikos. Situacija valdoma labiau nei bet kada anksčiau. Jei ir iškiltų branduolinio susinaikinimo galimybė. Tiesiog tai fiziškai neįvyktų. Labai puikiai mačiau kaip kažkas nesuvokiamo gali valdyti elektrą. Viskas skamba labai keistai. Bet laikas geriausias teisėjas. Pagyvensim pamatysim. Tiesiog stebėkit 🙂

  47. Dėl pasaulio sandaros.
    Mes visi gyvename eterio debesyje. Eteris sudarytas iš dalelių mažesnių už atomą. Dalelės yra tokios mažos, kad praeina per mūsų kūnus ir per visus materialius kūnus kiaurai.
    Eterio egzistavimą įrodo radio bangos, kurios sklinda ne tik atmosferoje bet ir vakuume, kosmose.
    Banga tai toks procesas, kai pradinio impulso dėka tas impulsas persiduoda kitais materialiais kūnais. Jūs įmetate akmenuką į vandenį, akmenukas (bumpt) sujudina vandens molekules, tos molekulės (bumpt) sujudina kitas šalia esančias vandens molekules ir taip (bumt, bumt) per vandens paviršių nusirita banga.
    Lygiai tokiu pačiu principu sklinda ir radio bangos. Radio siųstuvo antena sujudina eterio daleles, tos eterio dalelės sujudina šalia esančias eterio daleles ir taip impulsas po impulso (bumpt, bumpt) radio banga iškeliauja.
    Dabar apie eterio savybes. Visi iš klasikinės fizikos žinome, kad garsas ore sklinda apie 330 metrų per sekundę greičiu. Žmogus esantis už 660 metrų jūsų sušuktą 'AŪŪŪ' išgirsta tik po 2 sekundžių. Garsas tankesniame už orą vandenyje jau sklinda 1500 m/s greičiu, o pliene 5000 m/s greičiu. Kuo tankesnis kūnas, tuo impulsai perduodami greičiau.
    Radio bangos eteryje sklinda šviesos greičiu, vadinasi galime spėti, kad eteris yra labai tankus kūnas.
    Elektriniai impulsai metale taip pat sklinda šviesos greičiu.
    Vadinasi eteris yra panašaus tankio kaip ir metalas.
    Toliau bus dar įdomiau.
    Visi žinome, kad vyno kamštis plaukia vandens paviršiuje. Panardinus kamštį vandens slėgio dėka jis tiesiog iššoka į paviršių. Taip yra dėl to, kad kamščio tankis yra mažesnis už vandens.
    Mūsų kūnų tankis didžiąja dalimi sudarytų iš vandens yra daug mažesnis už metalų tankį.
    O mes gi spėjame, kad eteris yra toks pat tankus, kaip ir metalai.
    Vadinasi eteris spaudžia mūsų kūnus. Žinoma ne iš išorės, kaip kokia atmosfera ar ežero vanduo pasinėrus, bet iš vidaus. Eterio dalelės spaudžia kiekvieną mūsų atomą.
    Ypač dideli kosmoso kūnai, kaip planetos ar žvaigždės turi beprotiškai didelį tankį. Materija tų kūnų viduje yra tokia tanki, kad yra tankesnė net už eterį ir jį išstumia. Tokiu atveju vyno kamščiu jau yra ne materija, o eteris. Kiekvienos eterio dalelės slėgis nuo Žemės branduolio pusės yra didesnis, nei iš kosmoso pusės.
    Dėl to eterio dalelės mūsų kūnų atomus spaudžia kryptingai, tai yra mes stebime "žemės trauką".
    Eureka, mes žinome ne tik, kad obuolys krinta nuo obels, bet ir kodėl.
    SPĖJU***
    Štai dėl ko atsiranda gravitacija ir kūnų masė – dėl eterio dalelių spaudimo ir slėgio skirtumo eterio dalelių paviršiuje.

    Materija yra sudaryta ir eterio dalelių. Tai yra atomų branduoliai sudaryti iš mažesnių dalelių. Spėju, kad eterio dalelės nėra vienalytės.
    Jų yra pačių įvairiausių, kaip ir medžiagos atomų.
    Elektronas neegzistuoja (bent jau taip, kai mes jį suprantam). Elektronas yra eterio dalelė "spaudžianti" medžiagos atomo paviršių, kaip vandens molekulė spaudžia vyno kamštį.

    Biški praktikos.
    Kaip veikia automobilinis generatorius. Kodėl jis generuoja nenutrūkstamą elektros srovę. Sukdami rotorių mes indukuojame elektromagnetinį lauką, kuris pastumia (suteikia impulsą – bumpt) metalo elektronui. Metalo elektronas kryptingai išmuša šalia esančio metalo elektroną ir taip bumpt, bumpt – atsiranda elektros srovė. Elektros srovė, kaip dviračio grandinė. Grandelė po grandelės yra sukami metalo elektronai. O paskui išnaudojant medžiagų varžą ir tt. iš elektros gauname darbą (šilumą, šviesą ir tt.).

    …Bet eteris greičiausiai tai ne tik į debesį panašus pakankamai tankus kūnas. Toje terpėje taip pat tikriausiai egzistuoja ir gyvybė, pomirtinis pasaulis…

    Fizikai sparčiai dirba toje srityje. Jau matyt netoli tas laikas, kai mirusiesiems galėsime paskambinti telefonu.

  48. Na pagal mokslininkus tai ši materija tėra 5 procentai. Kita tamsioji materija apie kurią nieko nežinoma. Bet kaip yra iš tikro visiškai neaišku. Na gali papasakot savo supratimą kuris atsirado būtent iš keistų patirčių 2012m liepos mėn. Iki tam laikui buvau visai normalus Darvino teorijos pasekėjas ir bendrai mokslo apžavėtas. Nesigilinat į detales keltas esminių klausimų praktiškai neduodančių ramiai gyventi dažnam. Kas mes tokie? Dažniausias atsakymas šis kūnas ir yra "aš". Deja pasirodo visiškai kitaip. Kūnas tik automobilis su kurio važiuoja šiame gyvenime ne materialus "aš". Du visiškai skirtingi dalykai. Puikiai tai pajaučiau visiškai sveikas ką parodė ir tyrimai atsidurdamas komos būsenoje. Tiesiog buvo perimtas mano kūno valdymas. Man palikta tik klausos galimybė. Atėjus reikiama laikui kūno {automobilio} valdymas buvo tvarkingai grąžintas. Prieš tai dar turėjau labai įdomią situaciją kada buvo palikta tik keletas paprastų žodžių "taip", "ne" ir panašių. O sakinių sukūrimo galimybė atimta. Tiesiog nėra tam reikiamų žodžių. Nors puikiausi supranti kas tau sakoma. Lieka tik palinkčioti ar panaudoti kokį primityvų žodį. Bet čia nukrypau į smulkmena. Maža to kad mes tik vairuotojai bet ne materialiam pasaulyje dar turim savo antrą porą. Ji kritiškais atvejais perima šio kūno valdymą. Mirštant savotiškai perveda čia esančią porą į ne materialų pasaulį. Iš tikro esam ne materialios esybės laikas nuo laiko ateinančios į šį pasaulį. Problema kad ne visi "susidedam" iš 3 dalių. Dauguma žmonių neturi savo antrosios poros anapus. Žemėje gyvena dvejopi žmonės. O tai reiškia jie gyvena iš tikro tik vieną kartą. Viskas tuo ir pasibaigia. Jokio pomirtinio gyvenimo jiems nėra. Tiksliau savotiškas buvo. Bet po pasikeitimo neliko. Aišku nei vieni nei kiti žmonės nieko čia dėti ir nekalti kad tai keistai yra. Tiesiog taip gimstama. Šią problemą sukūrė pirmieji čia gyvenusių žmonių civilizacija. Tiesiog jie turėjo dieviškų kūrybos savybių ir nevykusiai jomis pasinaudojo. Dabar yra kaip yra.
    Kitas neduodantis ramybės klausimas. Kaip atrodo pasulėdara. Yra šis materialus pasaulis. Yra ne materialus pasaulis. Iki 2012m rugsėjo buvo materialus aukštesnių vibracijų pasaulis kurį sukūrė būtent ta pirmoji civilizacija. Atitinkamai ir visas valdymas buvo iš jo. Musų ir šio pasaulio paskirtis buvo labai elementari. Paprasčiausias energijos šaltinis anam aukštesnių vibracijų pasauliui. Viskas čia perorganizuota taip kad žmonės ir visa gyva kuo labiau patirtų stresą nesvarbu teigiamą ar neigiamą ir skleistų energiją. O kas 26000m užauginama banda ir ji tikrąja to žodžio prasme suvalgoma visomis prasmėmis. Pažiūrėkit kokiais tempais gausėjo žmonių skaičius per paskutinį 100m nepriklausomai net nuo beprotiškų karų. Derliaus nuėmimas turėjo įvykti ir 2012m. Bet neįvyko. Detalių neaiškinsiu. Pats faktas kad likom nepavydėtinoje padėtyje nors ir gyvi. Bet kas įvykdė šiuos pakeitimus tęsia tolimesnį sutvarkymo procesą. Mums lieka tik stebėti ir turėti viltį kad viskas bus gerai. Melstis nereikia nes tai nieko bendro su religijomis ar kokiais ateiviais neturi. 🙂 Religijos ir kitos civilizacijos praeities dalykas. Tai va tokia sąmokslo teorija. Viskas gan paprasta. 🙂 Bet tikiuosi realizacijos. Tikiuosi puslapio autoriai atleis už lyrinį nukrypimą.

    1. Geras ten paskutinis sakinys kad raktas slypi lietuviuose. Mano gautoje informacijoje iš niekur taip pat gan keistai skamba. Mes esam pradžių pradžia. Pirmieji žmonės tikrųjų kūrėjų sukurti žemėje. Psaudo kūrėjai ir kitos civilizacijos iš mūsų klonavimo ir netik būdu sukūrė visus kitus, visas kitas rases. Tiesiog jas adaptavo prie reikiamų gamtinių sąlygų. Taip kad ši visa žemė kūrėjų sukurta mums mokytis ir perspektyvoje patiems tapti ne materialiais kūrėjais. Nebūtų buvę mūsų neegzistuotų niekas kitas. Dėka mūsų gyvybės energijos galėjo egzistuoti visi kiti. Neseniai situacija pakeista. Mums nebereikia maitinti kitų. Jiems suteiktas "autonominis" maitinimas. Tiesiog stebiu kaip keičiasi žmonių sus sielomis būsena. Tikrųjų kūrėjų esminis principas negalima nieko žudyti kas sukurta kad ir ne tavo. Tikrieji kūrėjai yra pirmapradės ne materialios minčių lygio esybės su moteriška ir vyriška logika. Jiems iš mūsų nereikia absoliučiai nieko. Nebent kad "užaugtume" ir taptume tokiais kaip jie. Tokia tikroji mūsų evoliucija. Na va vėl paskleidžiau erezijų. 🙂 Bet į tai galima nekreipt dėmesio. Ar tai žinot ar ne nieko nekeičia. Kas reikia vyksta savo keliu.

  49. Jūs gal skaitėte knyga Zigmunt bauman Globalizacija ir jos pasekmės žmonijai? Ką apie tai manote ten kalbama apie eksteritoriškumą ir globalizacija kaip siekį paversti visus viena nedaloma vergų sistema

Parašykite komentarą